dilluns, 9 de gener del 2012

El retorn a New Eden

Salutacions, capsuleers!

Després d'un llarg (llarguíssim!) periode d'inactivitat a EvE Online he decidit tornar a la càrrega amb una bona pila de noves metes.
Per començar, he decidit que la meva meta ara mateix serà participar en qualsevol forma de PvP que em sigui possible experimentar: desde la més burda pirateria, passant pel lowsec roaming, fins a 0.0 si es presentés l'oportunitat.

Per això, el primer que he fet en tornar és deixar la meva antiga corporació, molt centrada en activitats PvE com la industria o les missions, per fundar la meva pròpia corporació amb un bon amic que tot just acaba de descobrir l'EvE.
Animo a tots aquells qui s'hi animin, ja siguin nous jugadors o veterans, amb ganes d'aprendre o fins i tot d'ensenyar, a que m'enviin un eve mail per si volen unir-se a la festa.

També sóc conscient que fa mesos havia promès la traducció al català de guies i documents informatius sobre el joc, i que he desatès vilment aquesta tasca. Per tant, intentaré també de pujar els citats documents el més aviat possible, esperant que puguin resultar d'utilitat a algú.

I poca cosa més, només volia informar que Growler Dude ha tornat a l'EvE amb més ganes de gresca que mai :D


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada