dimarts, 29 d’abril del 2014

Gentlemen's Agreement tanca portes

Totes les coses tenen el seu final, i això és especialment cert si parlem de clans/gremis/comunitats/corporacions/aliances virtuals. Avui, molt em dolgui, toca parlar del final de la meva aliança: Gentlemen's Agreement.
Kesper North, líder de l'aliança des del dia de la seva fundació, abandona la seva posició per tal de dedicar més temps a la seva vida terrenal. Després de diverses consideracions, l'equip directiu decideix posar punt i final a aquesta aventura, a la que he dedicat el meu temps durant poc més d'un any. Durant aquest període he tingut l'oportunitat d'aprendre, divertir-me i créixer com a pilot i com a persona (per estrany que soni).
No em vull allargar més del compte, ni tampoc m'entretindré amb anècdotes passades banyades de nostàlgia. Shezard Thiesant i Growler Dude continuen la seva aventura "intergalàcticopiratesca" amb Koshaku, i nous pactes s'estan forjant per garantir-nos un futur ple de guerra, destrucció i aventures espacials.


Així doncs, us deixo amb la darrera reunió de GENTS, amb el discurs de comiat de Kesper North, i un vídeo de la batalla que s'ha desenvolupat a continuació, a mode de commemoració.

Discurs final (Estat de l'Aliança)

La Darrera Flota, per Veldruk Grimm (I hope you don't mind if I steal you this, ex-corpie :P)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada