divendres, 20 d’abril del 2012

Un canvi d'aires

Saluts amigues i amics de l'espai!

Tal com havia anunciat en un post anterior, fa dies que vaig decidir canviar d'aires i explorar noves possibilitats que EVE Online em podia oferir. Així, aprofitant que un col·lega del joc ja hi estava ficat, vaig ser reclutat per una corporació que resideix en un forat de cuc i que forma part d'una gran aliança: Talocan United.



Això suposa un canvi radical en la manera d'entendre el joc, ja que moltes de les mecàniques a les que estava acostumat fins ara són totalment inviables a la meva nova "casa"; el xat local no mostra qui hi ha al sistema, no hi ha estacions, no hi ha concord, no hi ha sovirania... i hi ha sleepers i molts veïns amb ganes de gresca.

Així i tot, l'experiència està resultant molt gratificant. Aquest nou ambient, tot i que notablement més complicat i perillós, també ofereix moltes recompenses per aquells qui les saben trobar. I no, no em refereixo només a l'ISK (que es pot guanyar amb força abundància gràcies a l'explotació dels planetes, el gas o els complexes de sleepers), sinó també a potencials encontres PvP durant els meus viatges.

De fet, durant tota aquesta setmana en la que m'he mantingut en silènci, la meva nova aliança s'ha vist embarcada en una important operació en la que s'ha assetjat i devastat un sistema controlat per una aliança rival, Chained Reactions.


En definitiva, tot un nou món de possibilitats i aventures en un joc amb infinitat de possibilitats.
Aquí us adjunto un vídeo enregistrat durant l'esmentada operació quan aconsseguíam destruïr una de les darreres torres controlades per l'enemic :-)


5 comentaris:

  1. Hola!
    Porto uns mesos de baixa a l'Eve i reconec que m'estàs fent agafar ganes de reprendre l'aventura. M'ha alegrat molt veure que has tornat a postejar, que tot i que no havia escrit mai, fa uns dies que et segueixo ;)

    Indivil

    ResponElimina
  2. Hey Growler & lectors, Primer felicitar-te pel blog, potser es la llavor de la futura comunitat catalana del EVE. Soc un enamorat del joc tot i que nomes he jugat el trial, aixo si unes 8 vegades heh, actualment estic llegint tot el que trobo i mirant tots els videos de tutorials del joc per entrar inminentment de de forma permanent, gaudeixo molt amb el teus relats, keep on dude!

    ResponElimina
  3. Hola H34D!
    Crec que dels millors manuals és el isk guide http://www.isktheguide.com/
    Afegint-hi els fitejos de battleclinic i els programes eve moon i EFT. No crec que trigui gaire a re-incorporar-me, pel que si necessites quelcom, només cal que ho diguis! Entre catalans, millor ens ajudem... :D

    Indivil

    ResponElimina
  4. Gracies anònim! �� per no putejar al Growler fent servir el seu blog com a forum et llenço un topic i et passo el meu mail, has sentit a parlar de la guia d'un tal Elitemegapro que promet centenars de millions de isk? Tramendu@gmail.com

    ResponElimina
  5. Uep! Em despisto uns dies i apareixen 4 comentaris de sobte :P

    En primer lloc, agraïr-vos les felicitacions. De vegades costa una mica escriure sabent que potser no et llegirà ningú, així que agraeixo tots i cadascún dels comentaris que deixa la gent :-)
    És complicat (per no dir impossible) trobar material del joc en català a la xarxa, així que m'agrada mantenir aquest petit racó amb vida, encara que no sigui gran cosa.
    I H34D, per descomptat que no és cap putada que mantingueu converses per aquí, al contrari. Sempre està bé tenir aportacions d'altres jugadors.
    T'animo també a que continuis explorant i descobrint el joc. A mi em va passar una cosa similar; L'EvE, a la teoria, sona com el joc més increïble, complexe i ric del món, però començar i trobar el teu lloc a l'univers pot resultar complicat.
    Això sí, quan finalment trobes allò què vols fer i les coses comencen a funcionar és un joc que et fa viure experiències magnífiques.

    Salut!

    ResponElimina